bungie"jumpen"

soort van bungiejumpen in Banos

Reacties

Reacties

koen

hahaha jongen tog

Iris

Wat ontzettend gaaf!

Laurens

Hahaha het lijkt wel alsof je bij de kapper zit! Gaaf man!

Melissa

wow echt vet!
lijkt me ook echt super eng als je daarboven staat! haha.

Pascal

Ho eens!!

Schone onderbroek?

Jordi

klasse jongen! ben trots op je;)

Jens

goed bezig marv

Ma

He jij bent echt gek zeg.
Schrok me kapot joh.
groetjes Ma.

Rik

Gast dit is gewoon vanaf een facking doorgaande weg haha!!! Wel een weirde bungeejump, dat je niet aan je enkels vastzit! Wel retegaaf!

Nige

Wat is deze:)

manon meijer

heb net je sprong gezien doodeng zeg!!! je moeder zal zich letterlijk kapot geschrokken zijn...kan het goed begrijpen...maar verder heel knap dat je het gedurfd hebt liefs manon

Pa

Your mother is NOT amuse !!
Wel heel knap van je. Ik ben trots op je, maar wel de laaste keer OK !

Daniël (je Neef)

Hey Marvin alles goed ?,net je spromg gezien man goed man dat je het durft hehe:P ,maare zoals je vader al zei NIET NOG EEN KEER je moeder is zich denk ik wel rot geschrokken .hey neefje ik blijf lezen
Groetjes van Daniël,Hans en Henny

Daniël (je Neef)

PS ,niet op spelfouten checken ,ik typ te snel :P:P

Tante Henny

Zeg ben jij nou helemaal belazerd ,je had wel te pletter kunnen vallen voor het zelfde geld was dat elastiek verrot geweest :P:P .Maar goed ik vind het wel heel erg dapper van je ,ik durf zelf niet eens van een krant af te springen .
Nooit meer doen heh dooeeeg Henny .

Linda

Thijmen heeft woensdag je filmpje gezien bij je moeder thuis en heeft het nu nog over Marvin die aan een touw (ja,ja..) van een brug afspringt. Wil je ons niet meer zo laten schrikken aub.
Rustig aan daar! Kus van ons.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!